Ankaralılar gözünün değerini anladı
Seiko Optik Türkiye, göz sağlığının önemine dikkat çekmek için başlattığı ‘Gözümün Değeri’ projesinin 3. ayağını Ankara’da gerçekleştirdi.
Seiko Optik Türkiye, göz sağlığının önemine dikkat çekmek için başlattığı ‘Gözümün Değeri’ projesinin 3. ayağını Ankara’da gerçekleştirdi. Büyük ilgi gören ‘Karanlık Oda’ etkinliğini, 2 günde 319 kişi deneyimledi. Yüzlerce kişiye de projenin amacı tek tek anlatıldı. Geçtiğimiz Mart ayında Trabzon’da başlayan ve 2 günde 300 kişinin deneyimlediği projenin, ikinci etkinliği Antalya’da gerçekleşti. Antalya’da da 317 kişinin katılımıyla yoğun ilgi gören proje, üçüncü olarak Ankara Kentpark AVM’de gerçekleşti. 2 günde 319 kişiye ‘Karanlık Oda’ deneyimi yaşatan Seiko Optik, toplamda 936 kişiye ulaşmış oldu. ‘Gözümün Değeri’ projesi kapsamında Seiko Optik, Türkiye’nin farklı illerinde göz sağlığının önemine ve bilinçlendirmeye dayalı çalışmalar yürütmeye devam edecek.
3 DAKİKA KARANLIK
Seiko Optik’in, Türkiye genelinde göz sağlığı ve gözlük kullanımı konusuna dikkat çekmeyi amaçladığı ve toplum bilinçlenmesine yönelik başlattığı ‘Gözümün Değeri’ projesi Ankara’da yoğun ilgiyle karşılandı. Etkinliği 2 günde toplam 319 kişi deneyimledi. Kentpark AVM’de etkinlik alanı üzerine konumlandırılan 4 m²’lik ‘Karanlık Oda’da katılımcılar, ses komutlarıyla verilen görevleri tamamlamaya çalıştı. Tamamen karanlık bir alanda bir nesneyi bulmaya, görmeden yazı yazmaya ve çok az ışıkta okumaya çalışan katılımcılar, çıkışta hissettiği duyguları paylaştı. Görme yetisinin önemini bir kez daha anlayan ve göz sağlığı için harekete geçme kararı alan katılımcılar, böyle bir deneyim yaşattığı için Seiko Optik Türkiye’ye teşekkürlerini ileterek alandan mutlu ayrıldı. ‘Karanlık Oda’ deneyimleri ile göz sağlığının önemine, düzenli göz muayenesinin gerekliliğine ve kaliteli gözlük camı kullanımına vurgu yapan Seiko Optik, toplumsal bilinçlenmeyi amaçlıyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.