ASKİ Keçiören’den 7/24 hizmet
ASKİ Keçiören Bölge Müdürlüğü çağdaş belediyecilik hizmeti anlayışı ile vatandaşlardan gelen şikâyet, sorun ve taleplere günün 24 saatinde kısa sürede yanıt vererek, çözüme kavuşturuyor.
ASKİ Keçiören Bölge Müdürlüğü çağdaş belediyecilik hizmeti anlayışı ile vatandaşlardan gelen şikâyet, sorun ve taleplere günün 24 saatinde kısa sürede yanıt vererek, çözüme kavuşturuyor.
LOGAR KAPAKLARI KAPATILMIŞ
Geçtiğimiz günlerde Keçiören Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğünüze bağlı ekiplerin, yol yapımı sırasında, Keçiören Çavdar Sokaktaki apartmanın pis su giderinin bağlı olduğu sokak üzerindeki Logar Kapakları sehven tamamen kapatıldı ve logarın iç kısmına asfalt malzemelerinin (kum-çakıl-asfalt hammaddesinin) dolması nedeniyle, 53 numaralı apartmanın zemin katındaki dairenin içerisini pis su bastı ve halılar ve parkeler ziyan oldu.
Evini su basan Cem Harman isimli vatandaş, Keçiören ASKİ’ye telefonla arayarak durumu anlattığını belirterek, “Kalan tıkanıklığını açmak için gelen vidanjör ekibi cadde üzerindeki logar kapaklarının kapalı olduğunu gördüler ve tıkalı olan kanalı açabilmek için logar kapaklarının meydana çıkarılması gerektiğini, bunun da ancak, sabah kırım ekibinin gelip kapağı açtıktan sonra kendilerinin müdahale edebileceklerini söyledi. Sabah ise ASKİ Keçiören Bölge Müdürlüğü ekiplerinin olay yerine gelerek, üstün bir ekip çalışması ile kepçe aracı ve vidanjör aracıyla kanalı açarak, mağduriyetimi giderdiler. Kapakları açılan logarlara daha sonra vakum yapılacağını ve logar kapaklarının seviyelerinin yükseltileceğini söylediler” şeklinde konuştu.
ASKİ Keçiören Bölge Müdürlüğü ekibinin gerçekleştirdiği çalışmadan sonra memnuniyetini dile getiren Cem Harman, “ASKİ ekibinde yer alan başta Keçiören Bölge Müdürü Kıymaz Demir olmak üzere, Bölge Şefi Muammer Özer, Kanal Başkontrolörleri Resul Ağacakaya ve Oğuz Şentürk ile Bölge Kontrolörü Tarık Göllü’ye ve kanal açma çalışmasını gerçekleştiren Muharrem Dural (Vidanjör şoförü – kanal açma) ve Ergün Bağcı (kanal açma – temizleme)’ya çok teşekkür ederim” dedi.
KIYMAZ 7/24 HİZMET VERİYORUZ
ASKİ Keçiören Bölge Müdürü Kıymaz Demir yaşamın temel kaynağı olan suyun kaynağından başlayarak, musluklardan temiz ve sağlıklı bir şekilde kullanıma sunulduğu an ve sonrasında olabilecek sorunların giderilmesinin ASKİ'nin sorumluluğunda olduğunu belirtti. Demir, bu nedenle abonelerinin herhangi bir sorunla karşılaştıklarında kendilerini aramalarını söyleyerek “Anında çözüme ulaşabilmeleri için vardiya şeklinde günün 24 saatinde kesintisiz vatandaşlara hizmet verdiklerini” belirtti.
KEÇİÖRENLİLERİN YANINDAYIZ
Kaliteli hizmet, hızlı çözüm, denetleme ve vatandaşa değer vermeyi öne çıkaran çalışma prensibiyle her an Keçiörenlilerin yanında olduklarını söyleyen ASKİ Keçiören Bölge Müdürü Kıymaz Demir, "ASKİ Genel Müdürlüğümüz ve Bölge Müdürlüğümüz ile vatandaş arasında üstlendiğimiz köprü görevini en kusursuz şekilde sağlamaya çalışıyoruz." dedi.
Kıymaz, ASKİ Keçiören Bölge Müdürlüğümüze Keçiörenli vatandaşların telefonla ve yazılı olarak, su kanal ve arızaları, kaçak su ihbarları ile abonelerin başka şikâyet ve sorunları ile ilgili olarak başvuruda bulunabileceklerini sözlerine ekledi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.