Ferhat Ünal

Ferhat Ünal

yazar
Yazarın Tüm Yazıları >

Yapraklara gelesin!

A+A-

Alkışlayan yapraklar!

Yapraklara geldin İstanbul!

Yapraklar beni alkışlıyor!

Yalan oğlu, İmamoğlu!

Ekrem İmamoğlu;

Seçimden Önce; 2 yeni ileri biyolojik arıtma tesisi yapacağız, denize girilebilecek, lüfer yok olmayacak, orkinos geri gelecek.

Seçimden Sonra; İleri biyolojik atık su arıtma tesisi projesini iptal ettik. “Temel Atmama” töreni düzenledik.

Bu haberin parodi olduğuna inanmak istiyorum. Haklı gerekçeleri neymiş bilimsel tabanı neymiş açıklasalarmış bari.

ŞAKA GİBİ!!!

Adamların işi bu. Yapmama, engel olma, yasaklama.

O zaman dans ve heykel fabrikası istiyoruz:))

Acı olan ise bu durumu beğenen 20 BİN KİŞİ.

O 20 bin kişiyi biyolojik arıtmadan geçirmek lazım. Bu bile kazanç olur.

İmamoğlu oranın parasını nasıl verecek hiç durmadan konserler balolar yapıyor. Biliyorsunuz ki onlar pahalı işler sanatçılara ekstradan da ödemesi var yani adam niye uğraşsın arıtmayla millete faydalı işlerle zaten destekliyorlar yapsa da yapmasa da.

Her malın bir alıcısı oluyor işte. Ne yaparsın.

İmamoğlu'ndan skandal 'temel atmama' töreni! Önce vadetti, sonra 'gereksiz diye iptal etti.

Alay konusu oldu!

Sosyal medya kullanıcıları Ekrem İmamoğlu için alternatif törenler hazırladı.

*İlkokul öğrencilerine ücretsiz servis vermeme töreni.

*Üniversite öğrencilerine karşılıksız burs vermeme töreni.

*İstanbul geneline 24 saat su vermeme töreni.

*Altunizade'ye otobüs göndermeme töreni.

Temel Atmama.

Yani eylemsizlik bir şey yapmama durumu. Hem de ne tören. Yaprakların aşka geldiği delice alkış tuttuğu bir tören. Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete.

Ağaçtaki yaprakları anladık ta o alkışlayan yaprak kafalılara ne demeli.

Vallahi helal olsun adama! Biz yaptıklarımızın şovunu yapamazken adam yapamadığının şovunu yapıyor yapraklara bile kendini alkışlatıyor.

Sanırım dünya bir ilk "Temel Atmama" töreni.

Adam yaprakları bile konuşturuyor.

Ağaçlarda yapraklarda anlam veremiyor şu an, balıkların kafası karışık.

PKK seni sayıklıyor

Yapraklar seni alkışlıyor

Batı bu kuklayı seviyor

Seçmeni şımartıyor

Oysa yapraklara yan bastık.

Kemerburgaz kent ormanını yeniden açmak,

Altunizade’deki üst geçide turnike koymak,

Ulaşımı ucuzlatacağım dediği halde zam yapmak,

Bu basit zatın diğer şahane(!) icraatları.

Sırada yan gelip yatma töreni mi var başkan?

İpleri başkalarının elinde olanların kaderi, Soytarılıktır.

Soytarıların kral olduğunu tarih yazmıyor.

Bravo valla, israfı önleyici tedbirler tek tek hayata geçiriliyor.

Temel atılmıyor,

Alkış alkış.

Kızmayalım lütfen adamlar İstanbul'u İzmir gibi yapacağıni açık açık söyledi. Şimdi İzmir'de ki kokuyu İstanbul'a getirme derdindeler.

Eski belediye yeterince yapmış zaten demek istiyor.

Yalnız ihtiyaç olunca 2 günde yapılamayacağını, bunun uzun projeksiyonlu bir iş olduğunu bilmiyor.

Bunu bilmek için belli bir vizyon sahibi olmak gerek o ayrı.

Neyi, nasıl yaptıklarını biliyorlar mı? Yaptıklarının veya yapacaklarının, doğru olduğunu, gerçekten biliyorlar mı? İstanbul' u yönettiklerinin farkındalar mı?

Biolojik arıtma tesislerin gereksiz zararlı ve israf olduğunu Ekrem Başkandan öğrenmiş olduk, artık hiçbir ülke bu tesisleri kurmaz kullanmaz olanları da imha eder. Koskoca başkandan iyi mi bilecekler:))

Olur mu tesise harcanacak parayı “Koç”a, ona buna yedirmek varken, tesise bu kadar para dökülür mü?

Bu adam tiyatroda çalışsın boş koltuklar onu alkışlar ne diyeyim bu adam ne içmiş.

Geçen gün parktayız,

Yaprak bank salıncak ve ben bir muhabbet bir muhabbet.

Ama kafamız nasıl güzel.

Cahille çıkma yola olur başına bela.

Öylemi öyle.

Rahmetli Kemal Sunal aklıma geldi.

(Ağam bizimle eğlenir)

Anne babalar kaliteli çocuk yetiştirmediği sürece ne bu masalları anlatan nede dinlemek isteyenler bitmeyecek bırakın dağınık kalsın.

Aslında halkın kendi gözleriyle görmesi açısından kötü oldu denmez.

Bir musibet bin nasihattan iyidir.

Halkın hafıza tazelemesine yardımı olacak.

İstanbul uykuda. Derin uykuda. Hatta komada.

Onlar üstlerini örttüler ve mışıl mışıl uyuyorlar. Rahatsız etmeyin.

Temel atmama töreni yapan Ekrem İmamoğlu yakında "Nikah Kıymama" törenine başlayacak.

İstanbul'da oturan evlenecek gençler düşünsün ben mi düşünüyüm bu saatten sonra.

Yazmayayım diyorum ama, bir kere de söylemlerinizle eylemleriniz örtüşsün yahu.

Madem gereksizdi ve israftı niye seçim vaadinize koymuştunuz.

Yaprak yaprağa geldik

Azıcık sallanak dedik

Ekrem Başkan ağlama

Alkış çalmaya geldik

Kendisine söyleyin

Yaprak yaprak konuşmasın.

Bir şey yapmamayı, bir şey yapmak zanneden şahıs, yapraklar ne yapar bilmem ama millet bir yerleriyle gülüyor.

Son zamanlarda Temel fıkralarında bir düşüş vardı İmamoğlu bu eksiği giderecek gibi görünüyor.

Ne demiş Atalarımız “Yamuk Ağaçtan Düz Baston Çıkmaz”

Hiç boşuna ağlama İstanbullu

Her şey çok güzel oluyor…

Önceki ve Sonraki Yazılar
Yazarın Diğer Yazıları

YAZIYA YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.